KULTURY MEDIÓW, studia stacjonarne I stopnia
W semestrze letnim roku akademickiego 2014/2015 na kierunku kultury mediów odbędą się obowiązkowe rejestracje w systemie USOSweb.
Studenci I roku studiów stacjonarnych pierwszego stopnia uczestniczą w sześciu rejestracjach:
- w rejestracji na przedmioty obowiązkowe dla studentów drugiego semestru, w której wybierają każdy przedmiot z listy;
- w rejestracji na pierwszy przedmiot do wyboru, w której wybierają jeden z dwóch przedmiotów: Komunikację kulturową lub Analizę i interpretację przekazów medialnych;
- w rejestracji na drugi przedmiot do wyboru, w której wybierają jeden z dwóch przedmiotów: Archeologię mediów lub Od reportażu do tabloidu;
- w rejestracji na trzeci przedmiot do wyboru, w której wybierają jeden z dwóch przedmiotów: Komunikowanie perswazyjne lub Narracje medialne;
- w rejestracji na czwarty przedmiot do wyboru, w której wybierają jeden z dwóch przedmiotów: Design a komunikacja lub Strategie autokreacji;
- w rejestracji na piąty przedmiot do wyboru, w której wybierają jeden z dwóch przedmiotów: Analizę widowisk lub Komunikację masową.
Studenci II roku studiów stacjonarnych pierwszego stopnia uczestniczą w sześciu rejestracjach:
- w rejestracji na przedmioty obowiązkowe dla studentów czwartego semestru, w której wybierają każdy przedmiot z listy;
- w rejestracji na pierwszy przedmiot do wyboru, w której wybierają jeden z dwóch przedmiotów: Ekspozycje sztuki lub Estetykę popkultury;
- w rejestracji na drugi przedmiot do wyboru, w której wybierają jeden z dwóch przedmiotów: Nową rytualność lub Regionalizację w internecie;
- w rejestracji na trzeci przedmiot do wyboru, w której wybierają jeden z dwóch przedmiotów: Pogranicza mediów lub Interpretację tekstu teatralnego;
- w rejestracji na czwarty przedmiot do wyboru, w której wybierają jeden z dwóch przedmiotów: Sztukę i multimedia lub Kulturę muzyczną;
- w rejestracji na piąty przedmiot do wyboru, w której wybierają jeden z dwóch przedmiotów: Język w mediach lub Wybrane zagadnienia z historii, teorii i praktyki reklamy.
I tura rejestracji
od 9 lutego, godz. 10:00 do 16 lutego, godz. 12:00
II tura rejestracji
od 23 lutego, o godz. 20:00 do 27 lutego, godz. 12:00
UWAGA NR 1
Niezalogowanie się na przedmiot będzie skutkowało brakiem studenta na liście uczestników zajęć, a więc i niemożnością uzyskania z nich zaliczenia.
UWAGA NR 2
W razie braku miejsca w preferowanej grupie, należy zapisać się do innej grupy, w której limit miejsc nie został osiągnięty. II tura jest przeznaczona na ewentualne zmiany grup. Po zakończeniu drugiej tury rejestracji (27.02.) o przepisaniu studenta z grupy do grupy będzie mógł decydować jedynie opiekun roku, który – po wnikliwym rozpatrzeniu każdego przypadku – może wydać stosowną opinię na złożonym przez studenta piśmie uzasadniającym prośbę o przeniesienie, z którym student powinien się następnie zgłosić do dziekanatu.